„Morskie Oko” – zdobyte przez ministrantów

Dnia 26 czerwca Służba Liturgiczna naszej parafii pod opieką księdza Łukasza wyjechała na wycieczkę do Zakopanego. O godzinie 8 rano wszyscy pełni sił wyruszyliśmy autobusem do miejsca przeznaczenia. Podróż trwała około trzech godzin. Pierwszym miejscem jakie zwiedziliśmy było Sanktuarium Matki Bożej Fatimskiej Zakopane – Krzeptówki, gdzie usłyszeliśmy od przedstawiciela Ojców Pallotynów krótką historię tego ważnego miejsca.
Kolejnym postojem naszej wycieczki była Skocznia Narciarska – Wielka Krokiew. Gdy dotarliśmy do celu mieliśmy czas wolny na zapoznanie się z okolicą, mogliśmy wtedy nabyć pamiątki. Po krótkim czasie zwiedzania oraz spacerze rozpoczęliśmy największe wyzwanie naszej wycieczki, dojście pieszo do jeziora Morskie Oko wys. 1395 m n.p.m.
Dojście na określone miejsce zajęło nam około 3,5 h. Zadowoleni oraz trochę zmęczeni zachwycaliśmy się pięknymi widokami. Morskie Oko jest niesamowitym miejscem oraz główną atrakcją, która przyciąga tysiące turystów. Po zrobieniu kilku zdjęć oraz odpoczynku wyruszyliśmy w drogę powrotną podczas której zahaczyliśmy o Dolinę Stara Roztoka wys. 1031 m n.p.m., gdzie zjedliśmy posiłek. Najedzeni wróciliśmy do autokaru, gdzie w końcu mogliśmy odpocząć podczas drogi powrotnej do domu. Podróż minęła nam w miłej atmosferze, na zakończenie zrobiliśmy ostatni postój w Restauracji McDonald’s w Krakowie. Zadowoleni oraz pełni nowych wspomnień powróciliśmy do naszych domów. Była to fajna oraz niezapomniana wycieczka, mamy nadzieję, że będzie takich więcej.